Ferratum Group plaanib Mehhiko turule laieneda

Laenutaotlus Bongabonga. Eestlased on Rootsi, Taani ja Norra järel ühed aktiivsemad kaardimaksete kasutajad.Populaarsust koguvad ka mobiilimaksed. Eestlased on uuringus täpselt keskel. Osalejatelt sooviti teada, millised on nende arvates kõige populaarsemad kingitused, millises riigis kulutatakse jõuludele enim raha ja kas leibkonnad teevad aina enam oste veebipoodides või eelistavad siiski traditsioonilisi ostukohti. Samuti kajastusid uuringutulemustes selgelt Brexiti järelmõjud. Ferratum Group plaanib Mehhiko turule laieneda. Credit24 - Raha kätte 15 minutiga. Internetis šoppavad kõige enam britid Kuigi kolmveerand jõuluostudest tehakse endiselt traditsiooniliste kanalite kaudu, kasvab internetiostude arv järjepidevalt. Seevastu meie lõunanaabrid lätlased eelistavad spordiüritustel osalemist.Tulevik kuulub kaardi- ja mobiilimakseteleUuringust selgus, et üha enam inimesi tasub puhkusereisi ajal teenuste ja ostude eest pangakaardiga. Kodumaal ringi sõitmine on meie inimeste vaieldamatu suvine meelistegevus. Uuringu eesmärgiks oli võrrelda inimeste tarbimisharjumusi ja -eelistusi jõuluperioodil.

„Just siseturism saab suurima osa eestlaste suvistest kulutustest,“ nentis ka Kumpulainen.Ka soomlaste suvekulutuste pingerea esikohal troonib kodumaal reisimine.  Ferratumi jõulu-uuringu tulemused näitavad, et riikide tarbimisharjumused on eelmiste aastatega võrreldes rohkem ühtlustunud. Lätlased ja soomlased eelistavad suveostudeks endiselt traditsioonilisemat jaekaubandust. Eestis ostetakse internetist sama palju kui eelmisel aastal. Vaid kaheksa protsenti uuringus osalenud Eesti inimestest on valmis maksma hotelliöö eest üle saja euro. Suurbritannia, Saksamaa ja Holland on internetiostude osas suurimad teenäitajad, samal ajal kui Horvaatia, Läti ja Mehhiko inimesed eelistavad endiselt külastada traditsioonilisi kauplusi

Märkused