Hind vs kvaliteet – kumma järgi toodet valida?

Lubatud on teema laiendamine. Endale sümpatiseeris Astra väga. Vigisema tulevad need passati ja vana pemmi omanikud, kellele ei mahu pähe, et ka väikesed ja odavad autod saavad hea sõiduga hakkama. Mina pingutaks ja sebiks uue Astra igatahes. Esiklaasisoojendus on peal ja kliima ja roolisoojendus, isegi Navi saab kasutada kui ühendada auto ja telefon omavahel. Miks mitte, samuti hea auto aga Kial varsti tulemas uus Rio, seega ootaksin selle ära. Müügimees oli väga abivalmis. Ka meilitsi, mis mõne teise esinduse puhul on vahel probleemiks osutunud. Näitesk soomes algul esindused ei jaganud seda infot üldse teistele teenindustele kuid siis neid selleks kohustati, kuid ei ole kohustsus tasuta seda teha. suvel on vaja konditsioneeri, talvel head kütet ja maanteel püsikiirushoidjat. Viib minema, kerge ja kitsas. Pigem peaks võrdlema Fiestaga. kõiksugu usb pesad ja säravad ekraanid on mõttetu ballast. no garantiis ja hoolduskuludes ka erinevus. Corsa on Focusest seega tegelikult klass väiksem auto. Mul mitmel tuttaval Toyota. Nagu ytlesin, siis molemal omad plussid/miinused. Mõlemad siis tutikana tellitud tehase tellimusena. Ford oli uimane ja kägises kuidagi. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla. Mingist õlikulust nagu VAG TFSI-del pole sel mootorikesel igatahes haisugi. Samuti kadusid vaikselt areenilt Fordi nn. Suurepärase tervise tagamiseks tuleks loomaga käia paar korda aastas loomaarsti juures kontrollis ning muidugi tuleb loom vaktsineerida, et ükski parasiit ei saaks kimbutada. Ka eelmine Corsa pidas end korralikult üleval, see aga tegi sammukese veel edasi. kellegi teise arvamused ei lähe loosi, sest inimesed on niivõrd erinevad. Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida. Astrast on väga palju arvustusi ja teste, kõik on valdavalt positiivsed. ostad seati või skoda, saad volksu, nissani asemel saad renoo, renoo asemel dacia jne.

igal juhul mina ostaks Opel Corsa, eriti just selle uue mudeli. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Kes tahab originaalset Fordi osta, peab Transiti valima. Hinda hoiab Corsa ka väga hästi. Iseenesest täitsa sõidetav auto, aga selle raha eest seda autot seal nii palju ka nüüd pole. Ehk aitab see otsustada, Focust küll testis pole aga Corsa võidab ära. Seal peres enam Toyotat ei osteta. Ainuke mida kaehtsen on see, et oleks võinud natuke varem see uus raadiosüsteem tulla, mis toetab ka Android Autot. Ravikulud ja kindlustus raha iga aasta. Aga Corsa vs Focus küsimust pole, Focus igal juhul. Ja kui juba ostmiseks või otsimiseks läheb, võetakse kogu tehnoloogia k.a. Focust mai soovita tegelt üldse, olen neid lähemalt näinud. tänapäeval tuleb vaadata ainult hinda ja sõidumugavust, et auto oma pe.se ja rahakoti suhtes sobilik oleks, kõik muu on kammajaa. saab sõita ka nii pikka maad. Või on kallutatud konkureeriva firma poolt. Ei väida Corsa kohapealt vastupidist. Tõesti on parem auto kui FOCUS. Hooldused ja kindlustused väga odavad. kui elu käib enamuses linnas, siis pole mõtet rahakotti üle kurnata ja otsida midagi, mis sinu arust on vajalik- tegelikult ei kasuta pärast paljusid asju, mis ostes külge laotud. Kuid paljudele meeldibki ise võtmeid käes hoida või servises juttu puhuda. Kvaliteet ja töötlus on ilmselt oma klassi parim. Focus on üsna odavalt kokku pandud, salong on kole. Varustuse tase muidugi omaette probleem. Aga kui valik sattunud just Focuse ja Corsa vahele, siis sõltub konkreetne otsus juba konkreetsest pakkumisest mõlemale mudelile – mis varustustase, mootor, käigukast. Autod, rattad ja muud transpordiviisid üürikodusid – kui peaks juhtuma, et su pere näiteks suureneb ootamatult, pead sa oodatust varasemalt hakkama otsima uut kodu, mis tähendab kolimise ja uue üürikodu hankimisega seotud kulutusi. Eriti viimasel juhul annab eelise kompaktklassi auto mõnesajakilone vahe väikeautoga. Ehk siis öeldi, et corsas koik olemas ja selle saab palju odavamalt kui astra. Kui neljandat korda mingi veateate ette viskas, siis poodi tagasi ta läks. uuendused oli ju kõigest facelift. Keegi siin soovitas Kia Riot. Minul veel peal mingi Bring Go mis maksab palju on aeglane ning kaardid vanad. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Corsa varustus oli muljetavaldav ning üksi sõites pole mul seda ruumi eriti vaja. Just Fordi on kiidetud tema sõiduomaduste pärast. piltlikult öeldes on esindus samasugune kauplus nagu iga teine ning lähed jamade korral sinna ja nõuad garantiiremonti. Samal ajal pole selle audi multilink eriti mõnus ka maanteel. Eraisik kiirlaen Tartu. Peab vaatama lisaks focus vs corsa ka seda, mida oma raha eest saad. Omanud mõlemat ja mida kallist pidamiskuludes pole olnud. Mis puudutab konkurentsi Opeli esindajate vahel, siis see on konksuga teema. Enamasti puudub neil taga mugavam multilink vedrustus, mis aga Focusel kenasti olemas on. seda infot aga jagab esindus ja see ka piirkonna/riigi põhine. Olen sõitnud nüüdseks üle kahe aasta - midagi ei lagune, ainult sõida ja nägu naerul. Ja nagu varem öeldud, puhta linnaautona pole Corsal häda midagi. Kellel kogemusi nende autodega või soovitusi jagada, siis oleksin väga tänulik. Aga kui nende kahe vahel peaks valima, siis pigem Focus - rohkem ruumi, ja sõita on ka talutav. Võib-olla sportlik Corsa OPC või OPC Line saaks vastu aga need on ülijäigad ja tegelikult ka kallid. Kui üks neist esindustest müüb jumal teab kui mitut automarki, on alati küsimus, kui pädeva saab neis kõigis lõpuni olla. Pärast seda tulnud kolmanda põlvkonna Mazdad kõik Mazda enda SkyActive platformil, mil pole Fordiga absoluutselt mingit seost. Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis. Ei kõigu ta maanteel midagi.väga stabiilne auto on ja veermik on väga vastupidav. Aga üheski asjalikumas ülevaates pole Toyota sõiduomasid kiidetud. OPEL - ainult sõida ja korrapärased hooldused. Mazda tuli ise uue kerega välja. Garantiiajal on muidugi iselugu. Sularahas laen pandimajast – kas tasub ära?. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Olen sellega sõitnud ja sain vau efekti, mida ma nii väikeselt autolt oodanud poleks. Kui võimalik, väldi selection, vali Enjoy. ecoboostid on vähe karmimal piitsutamisel samamoodi janused. Tagasi tulles võtsin nii Fordist kui ka Opelist pakkumise. Mis pole ju karjuvalt halb aga võimalusel valiks ikkagi EB. See mida tehastelt osta või internetist varastada saab on reguleeringud ja tööde teostamise järjekord. Kui mingi agregaat on mõeldud kõike tegema, siis siis ei tee ta tõenäoliselt ühtegi asja lõpuni hästi. Ja see ei puuduta ainult mugavust, vaid ka juhitavust. Eriti muhedad on Eesti aastaauto valimisel Koit Toome hinnangud. Varustuse ja hinna suhe on ka hea. Kes ei usu, mingu sõitku talvisel teel tugeva külgtuulega ja lumevaaludega. Salongimaterjalide koha pealt Focus Corsale alla kindlasti ei jää. Algpostitajale aga soovitus võtta, mis endale rohkem meeldib. Focuse hind oli veel kõrgem.Keegi küll rääkis, et Fordil praegu soodustus. Corsa mottekam osta ka selleparast kui soit toimub enamasti linna vahel ja maantee soite nyyd igapaevaselt ette ei tule. Aga seda just sellepärast et sõlmed on vanamoodsad ja läbi proovitud, testitud. Linnas võib see ka oluline olla. Kui on vähe nuppe, on ka halb, sest peab ühe nupuga kõike tegema- iga asi võik ikka oma nupu all olla. Kui väikekeskklassi valik on kindel, siis tasuks pigem vaadata Citroeni või Peugeot poole. Testi lõpus võeti mootor lahti ja selle kulumine ei olnud erinev samaväärsest suurema kubatuuriga neljapütasest. Vastu peab ta kurivaim küll. corollas ja aurises on rehvimüra sees nii suur, et sa lähed lolliks seal pikka maad sõites. Kui potentsiaalsel uuel kodul on üllatavalt soodne hinnasilt, tasub uurida lähemalt, miks see nii on – vahel ei pruugi olla põhjuseks isegi niivõrd majaga seotud tehnilised aspektid, vaid hoopis rajoon, taristu puudumine või kas või tülikad naabrid. Ehk sai siis Corsa ära võetud. Maanteel on selle klassi autodega igal juhul viletsam liigelda. Molemaga sai proovisoidud ka tehtud ja meeldisid. Astra on parem valik kui tuleks ette palju maantee soitu. Linnasõidul on see auto vilgas ja täpne, juhtimine kerge kohe esimese sõiduga, salong oli väga meeldiv, ruumi oli ka piisavalt. Corsa sõidab päris hästi- täiskasvanud auto tunne. Mõlemal muidugi omad plussid miinused, aga vastavad mõlemad mu ootustele ja soovidele seoses sellega, mis autot tahan. Mõlemaid omanud - fordi andsin pool aastat pärast ostu tagasi ja ostsin Corsa. St ei saa uusimat tehnoloogiat. laias laastus agregaatide, ehk siis töökindluse poolest jaapanlastele vastast pole. Corsal jallegi sellise odavama hinna eest parem varustus, ilusam disain. see, et tehas nõuab korrektset õlivahetust ja muid hooldustöid, ei tähenda seda, et keegi teine õlipunni lahti keerata ei oska. Ford lihtsalt nagu natukene suurem ja ytleksin, et istmed mugavamad. Mootor uimane, rool ebatäpne, kurvis kohmakas. ja kui rooliots logisema hakkab, pole teema hoolduses vaid kehva kvaliteediga jupis ning see käib garantii alla. Esindust olen pidanud külastama hooldusväliselt kolm korda. Mujalt saab samaväärse ja odavama. Alati ei meeldi neile miski. Ühe varasema kommenteerija väiteis Focuse veermiku osas mina kinnitada ei saa. Nyyd ei teagi, kumma kasuks otsustada. Üks viga on - klaasipesupaak on kuradi väike. Hind vs kvaliteet – kumma järgi toodet valida. seega võib iga suvaline töökoda seda teha. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida. kui ikka tunni-kahe pärast istmel nihelema hakkad ning mugavamat asendit otsima või kumin kõrvades tüütuks muutub, siis on jama. Kolmas aasta ja mingeid muresid pole. Laenukohustuste refinantseerimine. Võiski seni kuni mootor kotti jooksis. Olen naisterahvas ja soovin tâitsa uut autot osta. Veermik on lihtne ja sellest tulenevalt kestab kenasti. Jah, kui valik oleks uue Astra ja uue Focuse vahel, soovitaksin igal juhul Astrat. Nii kallist autot ei tahtnud liisida. Sularaha laen eraisikult avaldus laenulepingu lõpetamiseks. Ja esindus võtab selle info eest raha. Enne ostu käisin fiestat proovimas - iste ei meeldinud, armatuur oli ufo, hüppas nagu konn, väga kitsas tundus seest. kui pead juba kolme tunni kaupa sõitma, siis hakkavad mugavusnüansid mõju avaldama- istmeasend, sõidumüra, vedrustuse jäikus jne. Nõustun triipiiduga, et võrdled natuke võrreldamatuid asju. Selles mõttes on see hea, sest veermiku vastupidavus on hea, kuid kõik poldid-hoovad- summutajad-kinnitused põhja all roostetavad. Olin ise kindel, et Opelit ei osta kunagi aga Hispaanias reisil olles anti Opel Corsa rendiauto ning olin ausaltöeldes üllatunud. Autot valitakse eelõiige linnalikkluses osavuse pärast. Corsat pakutakse jällegi viimasel ajal väga soodsalt ka automaatkäigukastiga, selle mudeli infolustiväli on moodsam ning samas erinevad autoajakirjanikud kiidavad ka selle mudeli sõiduomadusi - pidavat käituma kui klass kõrgem auto. Kastika mehed käivad minuteada Roosna-Allikul, sõiduautosid seal vist ette ei võeta. Seoses sellega olen kahe vahel, kas opel corsa või ford focus

Märkused