Laenu võib kasutada oma äranägemise järgi ja laenuvastus kuvatakse koheselt ekraanile.

Samas, nagu paberraamat või paberajaleht ei ole veel ära kadunud, ei kao ka pangakaart ilmselt niipea," sõnas Klettenberg. Laenu võib kasutada oma äranägemise järgi ja laenuvastus kuvatakse koheselt ekraanile. "Kes nüüd jõuab oma teenustega kliendile lähemale, siis see on kindlasti eelisseisus ja võitja," sõnas Meimer.Pankadel peab olema avatud meel ja julgus teha asju kiiremini.. Näiteks 'idega võiksid selguda platvormid ja teenuste pakkumiste koondamised, mis saavad nii-öelda jalad alla.Omaette küsimuses on see, kust tuleb selliste teenuste puhul raha. Avatud pangandus lahendab mitut probleemi korraga. "See tähendab, et nende ärimudelid peavad olema teistpidi. "Pangad peavad oma arendustegevuse muutma tunduvalt kiiremaks – kui on -ettevõte, kes tunneb huvi, peab pank hästi kiiresti 'i või regulatoorse liivakasti tekitama ja kui lahendus proovimisel töötab, peavad nad selle kiiresti ellu viima.

Võrde laenuandjaid - Kiire ja lihtne |

. Tahan laenu võtta aga pole aega postkontorisse minna. Kui nad on piisavalt innovaatilised, võivad nad täpselt samamoodi oma rakenduse või liidese kaudu teenuseid pakkuda, sest nüüd on neilgi ligipääs teiste pankade infole. Algul võib valik olla suur ja läheb aega, enne kui terad sõkaldest eralduvad. Sel on aastakümnetega sissetöötatud infrastruktuur, mis toimib sõltumata riigist ja vääringust, mis seal kasutusel on. Muidu läheb idufirma enne pankrotti või kaob investoritel huvi," rääkis Meimer.Lisaks on vaja teenuseosutajatelt head oskust jõuda kliendini – praegugi on inimestel telefonis liiga palju rakendusi. "Vara on veel öelda, kui palju Eestis neid huvitatud ettevõtteid oleks. Avatud panganduse mõte ongi muuta seda olukorda nii, et ükskõik mis kolmas osaline saaks pangaga liidestuda ja teenust saab kasutada ka mujal kui panga enda keskkondades."Aina tähtsamaks saab igapäevases elus märksõna "personaalsus". See ei tohi võtta kuid ega aastaid, vaid peame suutma seda teha mõistliku aja jooksul, paari-kolme kuuga. "Kui konkurentsitingimustes tekivad korralikud teenusekesksed pakkujad, kes jõuavad võimalikult palju oma mugava teenusega klientideni, siis loomulikult kasutus kasvab. Pangad on teadupärast väga reguleeritud ja kui nad tahavad uue teenusega välja tulla, läheb selleks tavaliselt mitu aastat aega. Algul võib tunduda, et pangad peavad hakkama jagama midagi, mis oli seni nende jaoks infomonopol, aga tegelikkuses on pankadel eelis. Me peaksime võimalikult vähe aega kulutama nende teenuste analüüsimisele, tähtis on personaalne lähenemine," sõnas FinanceEstonia juht Rauno Klettenberg Äripäeva raadio saates "Finantsuudised fookuses".

Millal tasub laenu võtta? - RahaFoorum

. "Kaarditehingud saavad kindlasti olema mingis valdkonnas surve all ja pangakaartide väljaandjate kasumlikkus väheneb. Laenu võib kasutada oma äranägemise järgi ja laenuvastus kuvatakse koheselt ekraanile. Kui nüüd tuleb keegi teine ja ütleb, et anna mulle oma rahaasjad näha, tekib küsimus, kui usaldusväärne see või ükskõik kes kolmas tundub. 'i maailm on aga sootuks teistsugune: nad väsivad enne ära, kui pank selle protsessiga nii kaugele jõuab pärast kõiki arendusi, testimisi, kinnitusringe jne.

Laenu taotlemise kord - ME Hoiu-laenuühistu

. Võimalik, et kulub veel mõni aasta, enne kui tekib kriitiline mass kasutajaid ja selekteeritakse välja need teenuseosutajad, kelle teenus on hea ja mugav.

Kui palju võib võtta laenu? - Rahakott - Tarbija

. Selleks peab andmeid jagama.

Kas maksavad need, kes seda teenust pakuvad, mingit vahendustasu või tuleb raha hoopis kuskilt kolmandatest allikatest," sõnas Meimer.Pangad näevad üksteise infotVäliste teenuseosutajate kõrval ei tohiks ka pankasid unustada. Kõik me ootame, et teenused oleksid meile endale suunatud, meile kasulikumad. Meimer usub, et pigem on valdkonnas oodata evolutsiooni kui revolutsiooni. Tarbija ei taha enamasti selliste teenuste eest maksta või kui maksab, siis tahab, et see oleks ühekordne ja rohkem ei peaks sellega tegelema. Tänu sellele tekib kliendil ka suurem vabadus valida. See peaks selguma umbes aasta jooksul," ütles Meimer.See ei puuduta aga ainult Eestit, vaid kõiki huvilisi, kes soovivad Euroopas finantsteenuseid pakkuda. Et mingil muul kombel samale tasemele jõuda, nõuab olulist pingutust. Teine probleem on valdkonna üldisem areng – aina tähtsam on, et teenused oleksid inimestele mugavamad. Ja väga paljud kaupmehed aktsepteerivad seda. "Baltikum ja Eesti on ka heas positsioonis selliste väiksemate ja kiiremate lahenduste rakendamisel, nii et see annab meile eelise," sõnas Klettenberg.Pangateenused muutuvad kiiremaks ja mugavamaks, kaob ka kodupanga mõiste. Eksperdid ei usu seda, et pangakaart niipea kaoks

Märkused