Uued vs vanad autod, kumba on mõttekam osta?

Paraku seal parkimisplatsi kohtasin vaid üht mercedest. enamasti on tegu ikka mööduva ihalusega. Mingisugust alaväärsuskompleksi pole enda puhul tähendanud. See ongi üks põhjus, miks mul suisa külmavärinad üle selja jooksevad, kui mõtlen uutele ostukärudele. Sõitsin hiljuti nii uue C ja E mersuga mis kogu oma olemusega püüdsid juhti rahustada. Uksi avan võtmega, külmkäivitamisel tooreklapp välja, rooli- ja pidurivõimendit pole, rääkimata ABS-st. Realistile meeldivad võibolla blondid.

Johannesburg 2005: Uued vanad autod

. Nn "vana" EI VÕRDU laguneva, nagiseva, läriseva või millegi muu sellisega. Kysymykset ja ehdotukset on lähetettävä foorumin valvojan sähköpostiosoitteeseen. Masinate vanus oli umbes kümne aastani. Neile, kes tahavad ainult punktist A punkti B jõuda ega huvitu vähimalgi määral autodest, on see muidugi vaat et parim variant. Moemaailmasgi on teadatuntud tarkusetera: ``Mida uuem ja ekstravagantsem disain, seda kiiremini vananeb``. Vivis EE laen smsraha ei saa avaldust teha. Sageli on aga süüdi ikkagi omanikud, kes millegipärast arvavad, et vanem auto elab üle ka suvalises remonditöökojas tehtavad tööd ja ka erinevad tegemata jätmised. Millal meie inimesed suudavad sarnaselt mõtlema hakata.

Kasutatud autode ost, müük ja vahetus - Tallinnas - NP AUTOD

. Piisavalt palju vaba raha ülisuurel osal selle jaoks aga pole, seepärast on vaja võtta pangalaenu. Accordi suurusena valmistatuna läheks ka proportsioonid enam-vähem ehk paika aga praegu jääb mulje nagu - "ägedate" detailide lühike kühmjas kuhi. Minu silmale ja kõrvale olid masinad puhtad ja korras. On kiellettyä toistaa välimerkkejä aiheen otsikossa, esim. Vana auto ei jäta head muljet, kui tegemist ei ole just millegi rariteetse ja kalliga. Raske on luua midagi, mis oleks moodne, kuid samas ajatu. See koht, kus oli juttu sellest, et uued autod on pargitud paneelika ette, siis mulle vähemalt tundub, et silma torkavad just sellised autod nende majade ees, mis ei ole mitte "ostukärud", vaid luksusautod, ükskõik, kas siis uued või vanad. Salongiventilaator krigises õudsalt. Ma loodan, et sa ikka tead, miks on plekk õhem ja pehmem kui vanadel. Seda kupeendust arendab ka varem teemas mainitud C. Mis puutub Civicusse, siis. Keegi ei keela ju mingeid aftemarket überjäiku amorte/pukse paigaldada. Vanus ei mängi siin üht väikseimat rolli. Nii tavakasutajad ,kui ka disainerid, kelle loodud kontseptsioonid kasutavad näitustel võimalikult suuri velgesi teavad, et suured veljed teevad auto ilusamaks ja toovad disaini paremini esile. Samas sarnane BMW pigem provotseerib teda proovile panema. Turvatestil saaks kindla nulli. Väikeautode puhul on "sisuks" siis hüplev/nagisev/kumisev kast, kus ükski autohuviline pikalt viibida ei taha. Uus civic välimuselt mõjub nagu oleks tegu klass väiksema autoga-superminiga. Isegi VW Touran on sportlikum ja provotseerib gaasi vajutama rohkem kui mersu. Peale seda muutus minu suhtumine Saabidesse palju ning nüüd sümpatiseerivad need autod mulle vägagi. Foorumilla on oikeus poistaa tai sulkea viestit ja aiheet, jotka ovat foorumissa turhia tai roskapostia. Gaasipedaal on nagu suures bussis, sidur käib alla raskelt ja teinekord taban end jalaga kontrollimast, kas ta ka täiesti üles tagasi tuli. küsimus ei ole tagasihoidlikkuses või silmatorkavuses. Nii et ära liiga laialt priiska.

M: erinevad lada jupid uued ja kasutatud - Eesti Ladaklubi

. Võttes kasvõi suurte velgede kasutamise. Igale autohuvilisele on ju olulised ka sõiduomadused ja need muudavad asja palju. Vanadus kui selline pole ju aga tegelikult miinus/probleem vms. Ikka kiiremini ikka kiiremini. Kes on omanud vana aga korras autot, saab sellest aru. Väga tabav väljend mu arust uue civicu kohta. Aiheen otsikon ei pitäisi olla epämääräinen: "ongelma", "auttaa". See näitab, et tänapäeval pole ka uue auto ostjal erilist põhjust oma sõiduvahendis väga kindel olla. Lõpuks sain oma tahtmise läbi surutud, aga. valuvelge, suurusega ei maksa ka üle pingutada. ma pole kaugeltki kindel, et mulle bmw disain meeldib. BMW on pigem esinduslik ja suunatud konservatiivsematele inimestele nagu ka MB S-klass, aga civic ju selge suunaga noortele, mingil imelikul põhjusel ostavad seda ka vanemad inimesed, aga see las jääda nende mureks. Aga see civic oli kõigest üks eelpool mainitud näidetest. Tõsi, vana ja hoitud auto ei ole ka mitte odav ja keegi ei müü kunagi selliseid asju nn keskmise turuhinnaga.

- uued ja kasutatud sõidukid

. Ilmselt ei raatsita raha "raisata" ja siis käiakse küll ühe, küll teise hädaga. Seega jõuavad paljud eestlased ka tahtmise juures kõigest eramaja, puukütte ja pruugutud autoni - sinna, kust "madalamale" justkui minna ei saagi. PS: nii oma kogemused uute autodega kui tutvusringkonnas nähtu ei käi väga paljude markide puhul kokku vastupidavusega. Hooldamata luksauto on veel hullem. Laenu aastane kogukulu väljendatuna protsendimäärana laenusummast või krediidi ülempiirist. Keskmise eestlase jaoks tähendab vana auto vist hoopis Saksas äraruunatud, hooldusraamatuta, mitu korda väiksemaks tehtud odomeetri näiduga ja eelnevalt avariilisi/uppunud rappeid, mille koht peaks tõesti juba ammu metallihundi hammaste vahel olema. näiteks bangle'i tegemisi bmw-ga võib maitseasjaks pidada, aga tegu on vähemalt tervikliku korporatiivdisainiga. Auto on ülikerge ja õhuke. Paljudel uutel autodel on juba kindlad turva- ja ohutus ja ka ruumikus ja praktilisus nõuded kirja pandud ja disaineritele antakse juba toorik ette ja seetõttu ei tule disain enam paljudel juhtudel nii ehe. see on lihtsalt kehva disainiga, ja ma ei räägi maitsest, vaid üldistest disainiprintsiipidest. tõin selle võrdluse lihtsalt seetõttu, et bmw disainikeele muutumine on viimaste aegade autonduses markantseim ja totaalseim. OK, calibra on õnnestunud, aga kui mõelda nüüd teema algupära peale siis see, et Eesti raibeteks sõidetud calibraid nii palju on näitab selle auto mõttetust, kuna ei kesta need autod eriti hästi. Mürarikas, aga mitte midagi hullu. Samas vanemad masinad said hakkama ka ilma niisuguste abivahenditeta. Mis puutub auto suurusesse, siis suuremad masinad on lihtsalt minu maitse järgi. Võrrelda tuleks võrreldavaid asju, mitte uusi autosid vanarauaga. Olen sõitnud nii uute kui vanadega ja kõige vastupidavamaks osutunud isendid on just vanemad autod. Oh üllatust - Chicosse oli mingil moel Skoda Fabia armatuurlaud sisse mugandatud. Lisaks, kõik ei taha elada eramajas, noor inimene ei pruugi tahta võibolla tegeleda muru niitmise ja muu taolisega, pigem elatakse korralikus korteris. Vaadates uusi autosi on enamustel kasutatud suuri velgesi, et jätta välimuselt parem mulje ja pannes nüüd suurte velgede asemele mingid väiksemad plekkveljed kilpidega ja tulemus on tõttöelda rõve. Mersu puhul on asi aga hoopis teisiti - tegu on tervikult väga arvestatava sõidukiga. Omista konkreettisista kokemuksista jostakin yrityksestä tai tavaramerkistä voi kirjoittaa viestissä. kindlasti on sel autol palju häid omadusi, kõik ei peagi tippdisaini panustama. Civicu loomisel on ilmselt ka arvestatud , et kõigile ei pruugi meeldida aga see risk on võetud. St seda, et kui tekib ettekujutus auto terviklikust olemusest, siis ei koti disain enam sel määral kui enne. Siis selgub kas auto on mulle omane või ei. Rohkem on määravaks peremehetunne. Ma ei taha, et keegi arvaks, et peab tingimata pidevalt tutika autoga sõitma, aga kui hakata mõtlema millalgi jälle auto vahetusele, siis vähemalt mina teen oma valiku uute autode hulgast. Enamus on aga omanud korrast ära sõidukeid ja sealt need eelarvamused tekivad. Esimene katse oli Bloemfonteini linnas paaripäevases lähetuses olles. Kasvõi Opel Calibra on tegelikult väga hea disainiga ja see, et suurem osa meil sõitvatest Calibradest on räpased, roostes, vildakad või muidu ``ära tuunitud`` on lihtsalt paratamatus ja ei jäta lihtsalt seda õiget muljet. väikesed poisid, mu oma kuueaastane poeg ka näiteks, armastavad selliseid autosid joonistada. nii detailirohke kui ka lakooniline disain võib olla terviklik ja teatud stiilikaanoneid lõpuni järgiv, civicu puhul seda aga pole - on eklektilisus ja ebaproportsionaalsus. Uued vs vanad autod, kumba on mõttekam osta. Rohkem üllatusi polnud, pigem nostalgia. ma ei alaväärista civicut tervikuna. Pigem tegi meelehärmi käigukasti lülituste raskus ja ebatäpsus. Psühhoanalüütik kirjutas: "Mõni kütab maja halupuudega ja sõidab pruugitud autoga, mõni jälle maaküttega ja kasutab uut autot." Oletame, et maaküte pluss uus auto on mugavam lahendus ja kõik peaksid selle koosluse poole pürgima. Mis veel calibrasse puutub siis kupee kerega autod on lihtsalt ilusad, kui nad seda ei oleks, siis ei pushitaks praegu ka nö. Need, kes kiruvad vanemaid autosid, mille korda tegemiseks suuri summasid on kulutatud, pole neid iial omanud. Isegi kui civic ei meeldi, siis võibolla teie jaoks lihtsalt liiga silmatorkav disain, tagasihoidlikule inimesele ei sobi, kõigile ei peagi meeldima. Viestit ja aiheet, jotka ovat vastoin sääntöjä, poistetaan ja sivuston ylläpitäjällä on oikeus estää säännöistä piittaamattomien pääsy palstalle. Kõigepealt tuleb see osta. Väikeauto "sisu" teemal ei viitsi enam pikalt puudutada, aga sellega olen nõus, et ka auto ostmine on ellusuhtumise küsimus, ehk et mõni tunneb end väiksemas autos alaväärsena ja peab ostma õõtsuva vana luksauto, mitte hüpleva uue. Seal tundus üldse, et disainerid olid kogu ettevalmistustsükli streikinud aga ometi osteti neid päris palju. Ometi liigub tänavatel juba väga palju uusi autosid ning kaugeltki mitte kõik neist pole firmakad või "suure bossi" sõiduvahendid ja ENAMUS neist pargitakse õhtuks paneelika ette. Ülejäänud olid kõik väiksemad toyotad, volksud, opelid. neljaukselisi kupee lookiga autosi. Selletõttu saa masinast õiget aimu mitte tehniliste andmete listist vaid reaalselt sõites. Kusjuures autot võetakse eelkõige ikkagi tarbeesemena ning lihtsalt niisama selle alla raha ei panda. Kuigi tehniliste andmete järgi olid rullnoka unistused. Calibra on ehtne rullimaitse, kuid ometi oli see ainuke, mille sa B_E_N-i nimistust ilusaks tunnistasid. Laen 1000 eurot. Ilu aga on vaatajate silmades. kohapeal selgus, et Hertzil ei olnud hetkel ühtki isendit käepärast ja mulle anti Chrysler Voyager. Minul näiteks tuleb ja see on põhjus, miks see auto mulle ABSOLUUTSELT ei sümpatiseeri. oleks siis tegu veel taotlusliku kitšiga, aga sellest ei taha civicu disainerid kindlasti midagi kuulda. Siin ei tohiks ilmselt arutlemine väga kaua aega võtta, kui just puhast verd autopedega tegu pole. Mõni kütab maja halupuudega ja sõidab pruugitud autoga, mõni jälle maaküttega ja kasutab uut autot. Endalgi võiks kodu olla, talvisteks jääraja sõitudeks. Meie projektiassistent ei suutnud kuidagi aru saada miks eesti poiss tahab tingimata kõige odavamat rendiautot. ei näe siiani nii vana välja ka nad tegelikult on. Mootorid on sitked ja vastupidavad, juhitavus hea, salong konkurentsitult vaikne jne, kuid ainult KORRAS auto puhul. On vakavasti suositeltavaa merkitä merkki ja malli, mistä on puhe, aiheen otsikossa. Vajuta nii palju kui julged. Uued Seat Ibiza, Leon jne., ka maitse asi, aga näiteks Mini jne jne. Hooldamata auto on s*tt auto, see pole uudis.

Aga kui vaatad tänaval järgi mõnele, paistavad nad ikka ühesugustena. Aga see oli vist konkreetse isendi viga.Igal juhul on auto siinsete kohalike seas jätkuvalt populaarne, laialdaselt kasutatav ka turvafirmade ja politsei poolt. Kui mäletate neid Soomest tulnud kolme ukselisi Datsuneid. "rohkem disaini" ei tähenda "paremat disaini", nii nagu odavam ei tähenda tingimata koledamat. Aktiivsed teemad Veel Vaata vastamata teemasi Meeskond KKK » » Kuigi kõik autorendifirmad omavad suuremal hulgal neid masinaid, ei olnud sugugi lihtne mul enda valdusse paariks päevaks Chicot saada. Rondiks võib nimetada mittekorras masinat mis on oma välimuselt näru. Kannatab ka kiirteel kimada. Kuid tegelikult on kurjast, et autofoorumis on disainile nõnda pikalt ja põhjalikult peatuma jäädud, mis puudutab teemat uus ja spartalik vs vana ja luksuslik. "huijareita in ASDF kaupassa"

Märkused